Er din Dynamics CRM-investering strandet?

Få vendt den fejlslagne implementering til en succes.

Bør du fortsætte med Dynamics CRM eller lukke løsningen? Brug 2 timer gratis sammen med Optimate, så giver vi dig det rigtige beslutningsgrundlag.

Få udløst det økonomiske potentiale af din Dynamics CRM-investering

Ved en relancering af din løsning, er vores mål, at skabe en brugervenlig løsning der fremmer vidensdeling og skaber værdi for organisationen.

For at vi i samarbejde kan nå målet, sætter vi fokus på hvordan hverdagen kan gøres nemmere i salgs- og serviceafdelingen. Hvordan ledelsens målsætninger kan understøttes og følges op på. Og uddannelse af brugerne.

Det hele sker med udgangspunkt i din virksomhed. 

Få en snak om din løsning

Med en relancering af din Dynamics CRM får du:

Effektiviseret medarbejdernes hverdag

user-cash-scale

En understøttelse af kundens rejse igennem huset

love-heart-hands-hold-2

Nem og bedre opfølgning på virksomhedens målsætninger

performance-user-graph

Vores tilgang til relancering af Dynamics 365 CRM

Vi har analyseret på +15 års erfaring i implementeringer af CRM-løsninger. Derudaf har vi identificeret hvilke faldguber vi sammen med vores kunder, skal gå udenom.

Denne viden gør vi brug af, i vores relanceringer:

  • check Vi lytter til den enkelte bruger, og identificerer effektiviseringsmuligheder.
  • check Vi sætter fokus på samspillet mellem afdelinger med kundeberøring og identificerer effektiviseringsforslag. Bl.a. hvordan der kommer styr på Master Data.
  • check Vi sætter fokus på indsamling af de korrekte data, med udgangspunkt i virksomhedens målsætning. 
  • check Vi sikrer, at ledelsen har adgang til de rette data, så brugen af CRM understøtter forretningen. f.eks. ved hjælp af PowerBI.

Under hele forløbet har vi fokus på, at hjælpe jer med at plukke de lavt hængende frugter igennem et faseinddelt implementeringsforløb. Det letter ledelsens og superbrugernes opgave med at forankre løsningen i den øvrige organisation.

De typiske faldgruber ved implementering af Dynamics CRM

... og hvordan vi hjælper dig til at styre udenom.

Når fokus er på teknik fremfor brugerne, drukner medarbejderne i de mange muligheder.

Vi sikrer at medarbejderne bliver hørt, sætter fokus på brugernes behov.

Når fokus er på ledelsens rapporteringsønsker, i stedet for at understøtte salgs- og servicemedarbejdernes arbejdsprocesser, drukner sælgere ofte i for mange registreringer.

Vi sætter fokus på det faktiske behov for rapportering og skaber en kobling til sælgernes hverdag.

Hvis der aldrig kommer styr på Master Data, og tilmed bliver sparret på integrationer. Sker det ofte at data skal opdateres flere steder.

Ved at få styr på Master Data, hjælper vi med, at give sælgerne en effektiv hverdag.

Hvis organisationen har 'forspist sig' og taget for mange nye funktioner i brug samtidig, bliver dette uoverskueligt for medarbejderne. Derved bliver de nye løsninger ikke forankret ordentligt i organisationen. 

Ved at skabe en trinvis implementering, som f.eks. hos Fayard, sikrer vi, at løsningen bliver forankret i organisationen og bliver en fast del af medarbejdernes hverdag.

Vi hjælper dig udenom faldgruberne

Uanset om din Dynamics CRM løsning består af Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Field Service, Dynamics 365 Customer Service eller tidligere versioner heraf, hjælper vi dig gerne videre med din løsning.

Kontakt os

Hovednummer: +45 5137 0899
E-mail: info@optimate.dk

  
 

Åbningstider

Mandag til torsdag kl. 08:00 til 16:00
Fredag kl. 08:00 til 15:30
 

keyboard_arrow_up