Vi tilbyder samarbejde

Det er vores erklærede ambition til enhver tid at være attraktiv for både kunder og medarbejdere.

Vi tror på, at vi gennem kompetente, konstruktive metoder og stærke holdninger baseret på et positivt menneskesyn kan skabe et miljø, hvor medarbejdere udvikles og trives i gode og langsigtede samarbejder med tilfredse kunder.

Samarbejdsmetoder

Vi ønsker, at vores samarbejdsmetoder er kendetegnet ved:

  • Engagement
  • Klare aftaler
  • Dokumentation
  • Forretningsforståelse

Engagementet

Vi ønsker ikke blot at arbejde for vore kunder. Vi vil arbejde med jer. Derfor får du som kunde tilknyttet 1-2 faste konsulenter, der over tid opbygger et indgående kendskab til jeres systemer og samtidig opbygger den vigtige forståelse for jeres forretningsmæssige situation og muligheder. Vi vil helst arbejde på jeres applikation og data, da det sikrer bedre test af løsninger, når vi arbejder i det rigtige miljø med realistiske data og datamængder.

De klare aftaler

Vi tror på, at et skriftligt grundlag ved større ændringer af et ERP-system er en fornuftig måde at afstemme forventninger og aftaler på. Men vi starter ikke en opgave med at gardere os på alle måder. En fornuftig beskrivelse, der omfatter forudsætninger, krav til løsning og løsningsbeskrivelse er et godt grundlag. Vi bruger meget gerne Optimate Activity Manager (OAM) til at sikre overblik, fremdrift og dokumentation på opgaverne.

Dokumentationen

Vi laver gerne skriftlig dokumentation på systemændringer. Efter hvert besøg udarbejder vi en besøgsrapport, der beskriver det, vi har lavet. Vi fører endvidere gerne en aktivitetsliste, der indeholder alle åbne opgaver - f.eks. i OAM. Vi dokumenterer endvidere gerne vores kode i Optimate Change Manager (OCM).

Forretningsforståelsen

De faste kundeteams sikrer optimale løsninger gennem dyb forretningsforståelse. Derfor kan I forvente kompetent sparring, hvor vi gerne ryster posen, og stiller irriterende spørgsmål som f.eks. “Hvorfor gør I sådan - fordi det er optimalt, eller bare fordi I plejer...?”.

Men vi nøjes ikke med at spørge. Vi kommer også med svar og løsningsmodeller, baseret på vores kompetence og erfaring.

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hold dig opdateret omkring den nyeste udvikling i Microsoft Dynamics AX