Driftssupport

Driften af jeres Dynamics AX/365 er afgørende for os - derfor sidder vi klar til at hjælpe, når behovet opstår.

At investere i en ny ERP løsning er en omkostningstung affære, og det sker alt for ofte at store projekter fejler. De seneste års store ERP-skandaler er et tydeligt tegn på, at det kan gå rigtig galt, hvis man ikke agerer hurtigt, når et ERP-projekt skrider eller ikke leverer som forventet.

Vi ved hvor vigtigt det er for jeres forretning, at systemerne fungerer optimalt, og hvor vigtigt det er, at I kan få hjælp, når der opstår et behov og det virkelig brænder på.

Vores Helpdesk (helpdesk@optimate.dk) er fast bemandet hver dag mellem kl. 8-16, og tager sig af store og små problemer i forbindelse med den daglige drift. Vi gør alt hvad vi kan for at afhjælpe jeres problemer hurtigst muligt, og kræver løsningen særlige kompetencer eller kundekendskab, sørger Helpdesk for, at opgaven overdrages til, og prioriteres af de rette medarbejdere.

Gert Nørgaard Veng

Gert Nørgaard Veng

+45 3082 5531

gve@optimate.dk Læs mere om Gert Nørgaard Veng
Søren Boelt

Søren Boelt

+45 3082 5452

sbo@optimate.dk Læs mere om Søren Boelt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hold dig opdateret omkring den nyeste udvikling i Microsoft Dynamics AX