Driftssupport

Driften af jeres AX-system er afgørende for os - derfor sidder vi klar til at hjælpe når behovet opstår.

At investere i et nyt It-system er en omkostningstung affære, og det sker alt for ofte at store it-projekter fejler. De seneste års store it-skandaler er et tydeligt tegn på, at det kan gå rigtig galt, hvis man ikke agerer hurtigt når et it-projekt skrider eller ikke leverer som forventet.

Vi hjælper gerne dig, der har fået leveret en komplet AX- løsning, men OGSÅ dig, der står uden supportaftale med din AX-leverandør, eller dig, der ikke mener, at din nuværende AX-leverandør lever op til forventningerne.

Vi ved hvor vigtigt det er for jeres forretning, at systemerne fungerer optimalt, og hvor vigtigt det er, at I kan få hjælp, når der opstår et behov og det virkeligt brænder på.

Driften af jeres AX-system er afgørende for os, og vi sidder klar til at hjælpe jer, når behovet opstår.

Vores Helpdesk (helpdesk@optimate.dk) er fast bemandet hver dag mellem 8-16 og tager sig af store og små problemer i forbindelse med den daglige drift. Vi gør alt hvad vi kan for at afhjælpe jeres problemer hurtigst muligt, og kræver løsningen særlige kompetencer eller kundekendskab, sørger Helpdesk for, at opgaven overdrages til, og prioriteres af de rette medarbejdere.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hold dig opdateret omkring den nyeste udvikling i Microsoft Dynamics AX