Planlæg dine aktiviteter målrettet dine bedste kunder

OptiAccount understøtter dine Key Account Teams, så de har et bedre overblik - direkte i Dynamics 365 CRM.

Modulet giver dig en række muligheder for at effektivisere arbejdet omkring dine bedste kunder. Du kan nemt lave en plan for årets aktiviteter omkring kunderne, følge med i hvordan du klarer dig kontra planlagt og bliver orienteret, hvis planen ikke følges. Derved sikres det, at dine vigtigste kunderelationer bliver plejet - også selvom du har travlt!

Med OptiAccount får du en fleksibel løsning, hvor du er hurtigt i gang, og bruger mindre tid på registrering. Data er tilgængelige både i din Dynamics 365 CRM løsning, men er også fuldt integreret i Microsoft Teams. Det giver et hurtigt overblik, så du får mere tid til kunderne.

Hent produktblad

Hvad er OptiFS?

  • Segmentering af kunder.

  • Styring af besøgsintervaller og kampagneindsatser. 

  • Udarbejdelse af tilbud/ordre.

  • Skabe overblik via Dashboard.

style-three-pin-money

Kontakt os

Hovednummer: +45 5137 0899
E-mail: info@optimate.dk

  
 

Åbningstider

Mandag til torsdag kl. 08:00 til 16:00
Fredag kl. 08:00 til 15:30
 

keyboard_arrow_up