Skab et endnu bedre forhold til dine kunder med et proaktivt salgsteam

OptiAccount understøtter dine Key Account Teams, så de har et bedre overblik - direkte i Dynamics 365 CRM

Modulet giver dig og Key Account teamet mulighed for at planlægge jeres indsatser og dermed effektivisere arbejdet omkring dine bedste kunder. Du og teamet kan nemt lave en plan for årets aktiviteter omkring kunderne, følge med i hvordan I klarer jer kontra planlagt og bliver orienteret, hvis planen ikke følges. Derved sikres det, at virksomhedens vigtigste kunderelationer bliver plejet - også selvom du og teamet har travlt!

Med OptiAccount får du en fleksibel løsning, hvor du er hurtigt i gang, og bruger mindre tid på registrering. Data er tilgængelige både i din Dynamics 365 CRM-løsning, men er bl.a. også fuldt integreret i Microsoft Teams. Det giver et hurtigt overblik, så du får mere tid til kunderne.

Hent produktblad

Hvad er OptiAccount?

  • Fleksibel Key Account Planlægning.

  • Nem oprettelse af kommende indsatser mv. 

  • Sammenhold årets Key Account Plan med dem fra tidligere år.

  • Live overblik over hvorvidt planen følges.

multiple-actions-share-1

Kontakt os

Hovednummer: +45 5137 0899
E-mail: info@optimate.dk

  
 

Åbningstider

Mandag til torsdag kl. 08:00 til 16:00
Fredag kl. 08:00 til 15:30
 

keyboard_arrow_up