Elektronisk fakturabehandling til Dynamics AX/365

OptiInvoice er et fakturaworkflow, der effektiviserer din håndtering af elektroniske fakturaer i Dynamics AX/365

Med modulet kan du registrere, godkende, bogføre og arkivere elektroniske fakturaer.

Ved opsætning af godkendelsesflow og prokura/rykker regler, kan processen omkring fakturagodkendelsen automatiseres.

Modulet hjælper dig med at få betalt til tiden, og giver øget overblik, da et elektronisk faktura-arkiv kan tilgås fra relevante standard skærmbilleder i Dynamics AX/365.

Hent produktblad

Hvad er OptiInvoice?

  • Workflow til håndtering af elektroniske fakturaer.

  • Automatisk faktura godkendelsesflow.

  • Nem fakturagodkendelse via e-mail.

  • Automatisk bogføring af indkøbsfakturaer.

accounting-invoice-mail

Fakturaworkflow til Dynamics AX/365

”Vi ønskede en integreret fakturahåndteringsløsning i vores Dynamics AX"

Hør om TripleNines brug af OptiInvoice

Kontakt os

Hovednummer: +45 5137 0899
E-mail: info@optimate.dk

  
 

Åbningstider

Mandag til torsdag kl. 08:00 til 16:00
Fredag kl. 08:00 til 15:30
 

keyboard_arrow_up