Elektronisk fakturabehandling til Dynamics AX/365

OptiInvoice er et fakturaworkflow, der effektiviserer din håndtering af elektroniske fakturaer i Dynamics AX/365

Med modulet kan du registrere, godkende, bogføre og arkivere elektroniske fakturaer. Modtager du mange fysiske fakturaer, bruges Paperflow, så disse også kan håndteres elektronisk.

Ved opsætning af godkendelsesflow og prokura/rykker regler, kan processen omkring fakturagodkendelsen automatiseres.

Modulet hjælper dig med at få betalt til tiden, og giver øget overblik, da et elektronisk faktura-arkiv kan tilgås fra relevante standard skærmbilleder i Dynamics AX/365.

Hent produktblad

Hvad er OptiInvoice?

  • Workflow til håndtering af elektroniske fakturaer.

  • Automatisk faktura godkendelsesflow.

  • Nem fakturagodkendelse via e-mail.

  • Automatisk bogføring af indkøbsfakturaer.

accounting-invoice-mail

Fakturaworkflow til Dynamics AX/365

”Vi ønskede en integreret fakturahåndteringsløsning i vores Dynamics AX"

Hør om TripleNines brug af OptiInvoice

Kontakt os

Hovednummer: +45 5137 0899
E-mail: info@optimate.dk

  
 

Åbningstider

Mandag til torsdag kl. 08:00 til 16:00
Fredag kl. 08:00 til 15:30
 

keyboard_arrow_up