Kommunikation med kunder og samarbejdspartnere skal køre problemfrit – OptiDoc er løsningen

OptiDoc er et Output management værktøj til Dynamics AX/365, der automatiserer distribueringen og layout af dine udgående dokumenter

Modulet øger effektiviteten og fleksibiliteten i din kommunikation – for I kan selv håndtere dette uden brug af eksterne konsulenter.

Distribution og styringen sker fra Dynamics AX/365, og sikrer en ensartet, overvåget og logget kommunikation.

Hent produktblad

Hvad er OptiDoc?

  • Send til den rigtige, og i det rigtige format hver gang.

  • Lav nemt design-rettelser

  • Alt fra almindelige dokumenter, Nemhandel og EDI.

  • Fuld sporing og historik.

send-email-monitor

Output Management til Dynamics AX/365

"en uvurderlig del af forretningen"

Hør om Kramps brug af OptiDoc

Kontakt os

Hovednummer: +45 5137 0899
E-mail: info@optimate.dk

  
 

Åbningstider

Mandag til torsdag kl. 08:00 til 16:00
Fredag kl. 08:00 til 15:30
 

keyboard_arrow_up