Kommunikation med kunder og samarbejdspartnere skal køre problemfrit – OptiDoc er løsningen

OptiDoc er et Output management værktøj til Dynamics AX og D365FO, der automatiserer distribueringen og layout af dine udgående dokumenter

Modulet øger effektiviteten og fleksibiliteten i din kommunikation – for I kan selv håndtere dette uden brug af eksterne konsulenter.

Distribution og styringen sker fra Dynamics AX eller Dynamics 365 Finance and operations (D365FO), og sikrer en ensartet, overvåget og logget kommunikation.

Hent produktblad

 

Hvad er OptiDoc?

  • Send til den rigtige, og i det rigtige format hver gang.

  • Lav nemt design-rettelser.

  • Alt fra almindelige dokumenter, OIOUBL og EDI.

  • Fuld sporing og historik.

send-email-monitor

Output Management til Dynamics AX/365

"en uvurderlig del af forretningen"

Hør om Kramps brug af OptiDoc

Kontakt os

Hovednummer: +45 5137 0899
E-mail: info@optimate.dk

  
 

Åbningstider

Mandag til torsdag kl. 08:00 til 16:00
Fredag kl. 08:00 til 15:30
 

keyboard_arrow_up