Claus Diedrichsen

"Jeg er først tilfreds med en implementering når kunden har fået forankret CRM-løsningen og opnået den forventede ROI af løsningen. Målet er at implementere værdiskabende CRM-løsninger der understøtter kundens processer i hverdagen."

Om Claus

Claus har ansvaret for Optimates CRM-forretning. Han har arbejdet med implementering af IT-løsninger siden 1996. Siden 2004 har han udelukkende fokuseret på Dynamics CRM, hvor opgaven har været presales og forretningsmæssige sparring på mere end 120 CRM-implementeringer. Claus er oprindelig uddannet i den finansielle sektor, hvor han været beskæftiget i en længere årrække.

Kernekompetencer

  • Kortlægning af forretningsprocesser inden for marketing, salg- og service.

  • Dybt kendskab til hvordan en salgs- og serviceorganisation arbejder.

  • Udarbejdelse af foreløbig løsningsbeskrivelser.

Kontakt os

Hovednummer: +45 5137 0899
E-mail: info@optimate.dk

  
 

Åbningstider

Mandag til torsdag kl. 08:00 til 16:00
Fredag kl. 08:00 til 15:30
 

keyboard_arrow_up