Phillip Leth Nielsen

"Min mission er at være kundens strategiske sparringspartner og hjælpe virksomheden med at øge sin konkurrenceevne gennem digitalisering"

Om Phillip

Philip arbejder med Dynamics 365 CRM som et redskab til at styrke kundernes gensalg, mersalg og nysalg gennem en forbedret kundeoplevelse. Han er således en strategisk sparringspartner for Optimates kunder.

Tidligere har Philip arbejdet med kundefokus, salg og forandringsledelse i en af Danmarks største finansielle virksomheder, hvor det er lykkes at bruge CRM til at øge kundetilfredsheden og indtjeningen til en af branchens højeste.

Philip har en finansiel baggrund med en IT-strategisk overbygning. Den bruger han til at hjælpe kunder med at dive effektive kundeoplevelsesprocesser og effektivisere dine salgsprocesser og derigennem øge hitrater for salget.

Kernekompetencer

  • Optimering af virksomhedsprocesser inden for salg og service.

  • Implementering af den ønskede medarbejderadfærd som CRM skal understøtte.

Kontakt os

Hovednummer: +45 5137 0899
E-mail: info@optimate.dk

  
 

Åbningstider

Mandag til torsdag kl. 08:00 til 16:00
Fredag kl. 08:00 til 15:30
 

keyboard_arrow_up