Kramp har kørt med OptiDoc i ca. 10 år. Løsningen blev valgt for at automatisere processerne omkring distribution og styring af deres dokumenter.
Hos Kramp blev OptiDoc implementeret på få dage, og håndterer ca. 250.000 dokumenter månedligt for virksomheden.
Dokument håndtering uden behov for en udvikler
Da Kramp skiftede ERP-løsning til Dynamics AX, kunne standard Dynamics AX ikke honorere deres krav til Output Management. Det kunne OptiDoc, og det har de nu benyttet i ca. 10 år.
Kramp ønskede en løsning der kunne automatisere processerne omkring udskriftsstyring (Output Management). Dynamics AX standard havde ikke de ønskede automatiseringsmuligheder. Kramp fortæller:
“Vi talte med vores daværende konsulenter, og de anbefalede, at vi skulle kigge på OptiDoc”.
Valget af modulet var en ‘No-brainer’, da alternativet – en række manuelle processer og tilhørende tilretninger i Dynamics AX – aldrig var på tale. Da valget var truffet, tog implementeringen kun få dage.
“Super let implementering. Vi kontaktede Optimate og de koblede en konsulent på, og i løbet af et par dage var modulet implementeret”.
Hurtig implementering - stor forretningsværdi
Efter en introduktion til OptiDoc, var Kramp hurtigt selvkørende. I dag håndterer Kramp ca. 250.000 udskrifter månedligt gennem løsningen, og værdien af OptiDoc er ikke til at tage fejl af. Én af fordelene ved OptiDoc, som Kramp værdsætter, er muligheden for nemt at foretage ændringer uden behov for en udvikler.
“Det vi ser som én af de helt store styrker ved OptiDoc, at vi kan foretage ændringer i løbet af ganske få minutter - uden at vi skal ind og lave kode i Dynamics AX.”
Om Kramp
Kramp er leverandør af reservedele og tilbehør til landbruget i hele Europa. De har afdelinger i +20 lande.