Automatisk håndtering af elektroniske fakturaer frigiver tid - og plads

 

“Vi ønskede en integreret fakturahåndteringsløsning i vores Dynamics AX”

For TripleNine var muligheden for at rundsende fakturaer afgørende i valget af fakturaworkflow

Med OptiInvoice kan TripleNine få godkendt fakturaer på tværs af deres virksomheder og lokationer. 

TripleNine har et fast konsulentteam, der kender deres løsning. 

Automatiseret fakturagodkendelse

TripleNine Group modtager dagligt fakturaer, som skal fordeles imellem deres forskellige selskaber og en række ansvarlige medarbejdere.

Tidligere var der et stort, tidskrævende manuelt arbejde omkring håndtering af de mange fakturaer. I takt med at virksomheden voksede, blev tids- og plads behovet kun større. I valget af løsning var der en vigtig at løsningen fungerer på tværs af lokationer.

”Det altafgørende er, at vi kan rundsende vores fakturaer, til den person der har stået for indkøbet. Det er den rette mand til at godkende, hvorefter det så godkendes af dennes overordnede”.

Dette styres nu via et automatisk faktura godkendelsesflow og dertilhørende
prokuragrænser.

OptiInvoice et integreret modul

TripleNine ønskede ikke at have en hel masse forskellige systemer, hvor der skulle bygges integrationer imellem. Ligesom der var et ønske om få konsulenter og én primær kontakt.

Samarbejdet med Optimate er super

For TripleNine har det været vigtigt, ‘at have organisationen med’. Overgangen fra papir til digital fakturahåndtering har givet nogle nye rutiner, som organisationen har sat fokus på at forankre.

”Vi kontakter blot Optimate omkring de løbende opgaver, og fortæller dem hvad udfordringen eller ønsket er. Og så får vi det tilbage, når det virker. Optimate er virkelig hurtige til at få løst de løbende opgaver, og sikrer at opgaverne løses af konsulenter, som kender vores løsning – dette er vigtigt for os”.

Om TripleNine

TripleNine består af en gruppe produktions-, handels, og salgsvirksomheder placeret i 5 forskellige lande.

TripleNines gevinst ved samarbejdet:

Færre manuelle rutiner

user-cash-scale

Hurtigere fakturagodkendelse

accounting-invoice-hand

Nemmere hverdag for medarbejdere på farten

travel-luggage-1

Kontakt os

Hovednummer: +45 5137 0899
E-mail: info@optimate.dk

  
 

Åbningstider

Mandag til torsdag kl. 08:00 til 16:00
Fredag kl. 08:00 til 15:30
 

keyboard_arrow_up