Få mere ud af din Dynamics 365 CRM-løsning

Tillægsmoduler er en hurtig måde, at få effektiviseret dine processer.

Tillægsmoduler til din CRM-løsning:

OptiBudget - Målstyring 

OptiBudget er et budget- og målstyringsværktøj til din Dynamics 365 CRM, der gør nemmere at følge op på økonomiske nøgletal og styrre salgsaktiviteter

​Læs mere

OptiMaps - Geografisk overblik

OptiMaps giver et geografisk overblik over dine kunder og emner i Dynamics 365 CRM, så din salgsplanlægning kan effektiviseres og dit mersalg kan øges.

Læs mere

OptiAccount - Key Account overblik

OptiAccount er et tillægsmodul til Dynamics 365 CRM som understøtter dine Key Account Teams, så de kan give en endnu bedre service til dine (vigtigste) kunder, og derved øge salget.

​Læs mere

OptiFS - Field Sales

OptiFS giver dig mulighed for at effektivisere dine Field Sales aktiviteter, så du får mere ud af tiden hos kunderne og kan øge dit salg.

Læs mere

OptiConnector - ERP integration

OptiConnector gør dine data fra din ERP løsning tilgængelige direkte i din Dynamics 365 CRM, så du slipper for dobbelt indtastning af  de samme data.

Læs mere

Kontakt os

Hovednummer: +45 5137 0899
E-mail: info@optimate.dk

  
 

Åbningstider

Mandag til torsdag kl. 08:00 til 16:00
Fredag kl. 08:00 til 15:30
 

keyboard_arrow_up